Saját Otthon Projekt

Megvalósult projekteim az újrahasznosítás jegyében

Megvalósult projekteim az újrahasznosítás jegyében

2015. 07. 02. Diamia8

Lassan már 4 éve írom a blogot és szerintem elég aktív vagyok a saját projekteket illetőleg. Ennek eredményeképpen gyakran már nem is emlékszem egy-egy alkotásomra. Néha azonban eszembe jutnak és büszkeség tölti meg a szívemet.

Természetesen a kezdetekkor még nem olvastatok ennyien és nem ismerhetitek az általam készített dolgokat. Ezért hirtelen felindulásból arra jutottam, hogy témák köré csoportosítva bemutatom pár alkotásomat. Legelőször az újrahasznosítás témaköre ugrott be. Magam is meglepődtem, hogy sok minden került már ki a kezeim közül. 

Hoztam is egy kis ízelítőt, hátha nektek is megjön a kedvetek az újrahasznosításhoz. A részletes leírást a képekre kattintva érhetitek el:

1. Maradék gombok segítségével készítettem ajándékba monogramos faliképet:

IMG_7722-450x600

 2. Az erkélyre elkészítettük a saját bejáratú raklapkanapénkat, ami azóta is jó szolgálatot tesz:

IMG_5943k1 

 3. Régi kötött pulcsiból készítettem a Hédinek egy puffot:

IMG_3619

 4. Ugyanennek a pulóvernek a maradék ujjait használtam fel a levendulákhoz, hogy illatosítsanak a szekrényben. Télen dekorációs elemként is szolgálnak, mert Mikulás-csomagra hasonlítanak:

IMG_7997

 5. Jégkrémpálcikákból pedig a konyhába készítettem képeket:

IMG_5173k1

 6. Az erkélyre költséghatékony módon átváltoztattam a csúnya műanyag kaspóim a ragasztópisztolyom segítségével:

IMG_6058k 

7. A befőttesüveg népszerű alap az újrahasznosításra, így én is készítettem egy mécsestartót:

nappal

8. Parafadugók segítségével készültek ezek a mágnesek a hűtőre:

IMG_2988

 9. A tortapapíros tárolót pár hete készítettem, de igazán témába vágó:

DSC_0054-600x382

10. Kábelkötegelőből gombás ülőkét varázsoltunk a Hédinek:

IMG_3783

11. Végül ismét egy befőttes üveges változatot mutatok, amit vázaként használtunk:

IMG_4802_k1

Ugye, hogy mennyi dolgot sikerült megmutatnom! Kedved támadt valamelyiket elkészíteni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9912573211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása