Saját Otthon Projekt

Ékszertartó – Csináld magad!

Ékszertartó – Csináld magad!

2012. 01. 23. Diamia8

A költözés óta már csak az ékszereimet nem tudtam rendesen tárolni. Nézegettem a neten az ékszertartókat, de sehol sem találtam meg a tökéleteset. A dobozokat nem szeretem, mert abban csak rendezetlenül hevernek. A Meskán találtam kovácsoltvasból készülteket, amelyek funkcionálisan megfeleltek volna, de a mi modern stílusú lakásunkba nem illenek.

Egyik délelőtt kimenőm volt, így ellátogattam a kedvenc hobbiboltomba. Tanácsot kértem, hogy hogyan lehetne egyszerűen ékszertartót készíteni. A kedves eladólány javasolta, hogy vegyek bambuszpálcát és arra ragasszak rá dekorhálót. Neki is otthon így vannak az ékszerei és nagyon bevált.

Boldogan ballagtam hazafelé az új szerzeményeimmel, ami már önmagában is vicces, mert a pálca 1 méter hosszú. Persze nem bírtam ki, hogy be ne nézzek a kedvenc turkálómba. Annyira megörültem, hogy találtam magamnak egy nagyon tuti farmert, hogy természetesen a próbafülkében felejtettem a bambuszt…..  Hát nem is én lennék az biztos.

Tehát másféle megoldást kellett keresnem, de a dekorháló ötletet fel akartam használni. Végül ahol a szalvétát szereztem be a nyereményhez, ott akadtam rá egy fakeretre:

IMG_3702

Elkészítés

A keretre ráragasztom a dekorhálót, majd utána a hátlapot is. Nehezéket teszek rá és hagyom száradni legalább egy napot.

A nyakláncoknak és a karkötőknek kicsi kampókat tekerek bele a hátlapra. Célszerű előre eltervezni, hogy hogyan fog mutatni.

A keretet lelakkoztam, hogy tartósabb legyen. Ha most készíteném, akkor a hátlapot és a keretet is lakkoznám még a ragasztgatás előtt. A biztos, hogy a legközelebbit így fogom csinálni.

Így néz ki a helyén (és igen, ma is sötét van a fotózáshoz):

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr573740366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása