Saját Otthon Projekt

Karácsonyi készülődés: Fenyőfák fonálból

Karácsonyi készülődés: Fenyőfák fonálból

2012. 11. 25. Diamia8

Már három teljesen különböző dolgot /olvasólámpa, húsvéti tojások, váza/ készítettem már ezzel a technikával és úgy gondoltam, hogy karácsonykor is kell valamit alkotnom a keményítő-fonál duett segítségével.

Íme, a végeredmény:

Hozzávalók:

  • sablonnak való műanyag lapok /3db A4-es dekorgumit használtam
  • háztartási keményítő
  • fonál
  • krém
  • cellux

Elkészítésük:

A dekorgumiból készítsünk gúlákat, mert ez lesz a fenyőfa sablonja. Gyorsan összetűztem tűzőgéppel egy helyen és utána celluxszal még a biztonság kedvéért erősítsünk rá:

Kenjük be jól krémmel a dekorgumikat, hogy könnyen el tudjuk majd távolítani a sablont:

Áztassuk a fonalat a keményítőbe és várjunk, hogy jól megszívja magát. Általában alig szoktam hígítani a keményítőt, hogy biztosan tartson száradás után.

Kezdjük el körbe-körbe tekerni a fonalat a sablonon. Tegyük rá a radiátorra, hogy gyorsabban megszáradjon.

Ha megszáradt óvatosan távolítsuk el sablonokat és már sorakozhatnak is a fenyőfák:

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5512572345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása