Saját Otthon Projekt

Ékszerfa a fürdőben

Ékszerfa a fürdőben

2013. 02. 28. Diamia8

Készítettem már korábban magamnak ékszertartót, amin a hálószobában tárolom az éppen nem viselt ékszereimet. Ráébredtem azonban arra, hogy a fürdőszobába is kellene egy szép darab és akkor esténként rendezettebb lenne az összkép: hajgumik, gyűrűk és órák nem rendezetlenül hevernének a párkányon.

Mézegelődtem a Meskán és belebotlottam Vadjutka fehér színű ékszerfájába. Nem gondolkodtam, hanem rögtön meg is rendeltem:

Most már a sok kis apróságnak is szuper helye van és egy kicsivel rendezettebb lett a fürdőszoba...

Még több ékszertartó ötlet a blogon:

Sajátom

Drótos ékszertartó - Csináld magad!

Újabb ékszertartó - Anyukámnak szeretettel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8612572387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása