Saját Otthon Projekt

A jeruzsálemi articsóka

A jeruzsálemi articsóka

2016. 01. 20. Schulz Veronika

Tavaly bemutattam Nektek, hogy miképpen készítettem el életem első csicsóka-krémlevesét.

Akkor nagyon megkedveltem és elhatároztam, hogy máskor is fogok venni és elkészítem. Ma olyan recepteket hoztam Nektek, amelyekből Ti is láthatjátok, hogy nem csak krémleves elkészítésére alkalmas, hanem egy nagyon sokoldalúan felhasználható gumós növényről van szó.

Lássuk, milyen  további lehetőségeink vannak az elkészítésére:

Első körben egy salátát mutatnék Nektek, én simán megenném bármikor:

ArtichokeLentil_1803873b

Szeretitek a tócsnit? Ez a recept egészen hasonló, de mégis más:

november-2009-120

Gondoltátok volna, hogy a csicsóka tökéletes kiegészítője a rizottónak

barley_risotto

Soha nem jutott volna eszembe, hogy pürét készítsek belőle és akár egy szelet hal mellé tálaljam. Ez eddig a kedvencem:

img19193.768x512

Grillezve, húsok mellé, köretként, hogy ne csak a szokásos rizs, sült krumpli kerüljön az asztalra:

7009_181-roasted-chicken-jerusalem-artichoke-and-lemon

Pitének viszont, biztos vagyok benne, hogy el fogom készíteni:

chicken-jerusalem-artichoke-leek-filo-pie

Nekem mindegyik recept egytől egyik nagyon tetszik, most, hogy már kicsit én is jobban ismerem ezt a kis gumós növényt, biztosan többször fogom használni a mindennapi étkezések során. Nektek van bevált receptetek? Szívesen olvasnék Tőletek receptet, hogy Ti, miképpen szoktátok elkészíteni.

Jó étvágyat, a képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok.

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9212573575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása