Saját Otthon Projekt

Hajtogassunk nyuszis trófeát! 

Hajtogassunk nyuszis trófeát! 

2016. 02. 22. Diamia8

A Pinterest aztán tényleg az inspirációk legjobb lelőhelye, mert bármilyen témában kis keresgélés után szuper ötletekre bukkanhatunk. Gyakran töltöm ezen az oldalon az utazással töltött időt és egy ilyen alkalomkor bukkantam rá a Lavieordinairedunebretonne blogon egy nyuszis trófeás ötletre és rögtön el is mentettem az idei húsvétra.

Most elérkezett az idő, hogy elkészítsem, mert közeleg a húsvét. Nagyon egyszerű a megvalósítása és szabadon lehet akár dekorálni is, de nekem így szimplán tetszik a legjobban.

nyuszi8

nyuszi9

Hozzávalók:

  • sablon
  • papírragasztó
  • olló
  • dekorgumi
  • öntapadós textilmatrica

Elkészítése:

Nyomtassuk ki a sablont a lenti képre kattintva:

bb78ccaab0c6b925d0553eaa25d22fa9

Vágjuk körbe a vonalak mentén:

nyuszi2

Majd hajtogassuk be és ragasszuk össze. A hátlaphoz én egy műanyag doboztetőt választottam a formája miatt alapnak és körberajzoltam:

nyuszi4

Az öntapadós textilmatricával is tegyük ugyanezt és ragasszuk a dekorgumira:

nyuszi5

Helyezzük el rajta a nyuszifejet és aztán ragasztózzuk fel:

nyuszi6

El is készült:

nyuszi7

Azóta a kislányom szobájába került a falra és persze nem úszta meg a kidekorálást... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4512573625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása