Saját Otthon Projekt

5 takarékos recept januárra, 2016-ból

5 takarékos recept januárra, 2016-ból

2017. 01. 04. Schulz Veronika

Januárban mindenki visszatekint, az előző évre természetesen. Nem csak úgy. :D Habár, csak úgy is lehet, nincs megkötve. :)

Most mindenesetre én annyiban kimeríteném a visszatekintés lehetőségét, hogy megmutatom Nektek a tavalyi évben, melyek voltak azok a receptjeim, amelyeket igazán szerettetek. A legolvasottabb bejegyzéseket gyűjtöttem össze és most ismételten egy cikk erejéig újra felvonultatom őket.

Természetesen nem állítok fel látogatottsági sorrendet, mert az teljesen mindegy jelen esetben. Egy-két kritériumnak azonban mindegyiket meg akartam feleltetni, ez pedig az, hogy január lévén, megfizethető ételekről olvassatok. Valamint ne olyan receptek kerüljenek ebbe a bejegyzésbe, amelyeknek az összetevők beszerzéséhez legalább 3 hónapot várni kelljen.

Nézzük tehát az általatok legjobbaknak ítélt receptjeimet:

A hidegben (főleg, ami állítólag most jön majd) nincs is jobb egy tányér forró, gőzölgő levesnél. Nagy meglepetésemre, nagyon sokan olvastátok ezt a receptemet és szerettétek is. Ami nem csoda, mert nekem is az egyik kedvencem, tegnap este is épp ezt vacsoráztam, ez pedig a sajtlevesem volt.

dscn3456_fotor

Legegyszerűbb módja a spórolásnak az, hogy a maradékokat felhasználjuk. Pontosan erre jó ez a recept is például, ha marad otthon sonka, felvágott, bármi, illetve pár darab szikkadt kifli kell csak hozzá, máris isteni vendégváró falatokat, vagy egy egyszerű vacsorát is összedobhatunk belőle:

DSCN2738_Fotor

Nyár közepe, vége felé, nagyon sokan nagy mennyiségű burgonyát szoktak felvásárolni, leginkább zsákokban, 15-20 kg-ot is akár. Ez főleg akkor szerencsés, ha rendelkezünk olyan hűvös hellyel, mint mondjuk egy pince, ahol nyugodtan tudjuk tárolni ezt a mennyiséget is. Aki eszerint jár el, azoknak gondolom nem kell azt sem bemutatnom, amikor január, február fele, ha még sok van belőle, elkezd kicsírázni, esetleg pár szem rohadni. Ilyenkor nagyon kell figyelni, mert ha nem vesszük észre, akkor akár a  megmaradt mennyiség is kárba mehet. Hogy ezt megelőzzük, javaslom, csináljunk Dödöllét! Én annyira szeretem, hogy szinte bármikor meg tudnám enni. Ti is nagyon szerettétek!

DSCN2380_Fotor

Az idő múlásával egyre inkább látom, tapasztalom, melyek azok az ételek, melyeket Ti, olvasók, leginkább kedveltek, szerettek. Ne kelljen a hozzávalókat a világ több pontjáról beszerezni, ne tartson 3 napig az elkészítése, igazából legyen egyszerű, de nagyszerű. Ékes példa erre az általam korábban elkészített káposztás batyu, amit gyerekjáték összedobni (szinte már vicc kategória) de annál finomabb. Én a mai napig imádom!

DSCN2517_Fotor

Végül, de nem utolsó sorban, ne feledkezzünk meg erről a hihetetlenül egyszerű keksz-receptről sem, melyet azért készítettem, mert már meguntam azokat a kekszeket, melyeket az inzulin-rezisztenciámnak köszönhetően beleilleszthetek a köztes étkezésekbe. Azóta is nagy kedvenc nálam egyébként, csak az ízesítésen szoktam változtatni:

DSCN3029_Fotor

Ezzel a kis szösszenettel szeretném Nektek megköszönni, hogy velem voltatok, olvastatok a 2016-os évben. Egy biztos, a 2017-es év, legalább ilyen jó, de terveim szerint, ennél csak jobb lesz. Továbbra is lelkesen készítem majd és osztom meg Veletek azokat az ételeket, amelyek biztosan ott lesznek az én asztalomon is. :)

Szóval röviden: Köszönöm az eddigieket és boldog előrenézést magunknak! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6112574191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása