Saját Otthon Projekt

Egy retró zsámoly új élete

Egy retró zsámoly új élete

2020. 10. 27. Diamia8

A régi tárgyaknak és bútoroknak érdemes új lehetőséget adni és nem kell rögtön a kukában landolniuk. Hiszen egy kis átalakítással, újragondolással tökéletesen beilleszthetők otthonunkba.

Ráadásul rengeteg előnye is van, ha rászánjuk magunkat a felújításra vagy átalakításra:

  • Izgalmasabb lesz a tér, mert nem tömegtermékekkel töltjük meg.
  • A régi bútorok még igazi fából készültek és ezért strapabíróak. Ugyanakkor a fából készült bútoroknak szerintem nincsen párjuk, de az újak szinte megfizethetetlenek.
  • Minden ilyen mentett bútornak lelke van.
  • Környezettudatos gondolkodásra vall, ha használt tárgyakkal is megtöltjük otthonunkat.

Szerencsémre az egyik barátnőm jóvoltából hozzájutottam pár igazán szuper darabhoz. Ezek közül legelőször egy kis zsámoly rehabilitációjának álltunk neki. Azért a többesszám, mert ezt a projektet igazából a Férjem valósította meg és én csak megálmodtam.

Eredetileg magam szerettem volna felújítani, de felajánlotta, hogy lecsiszolja és én nem mondtam nemet. A paracord zsinórral a szövés pedig nem bizonyult női feladatnak, mert férfierő kell hozzá. Nem bírtam volna ennyire feszesre húzni és akkor nem lenne ilyen atombiztos szövése.

Az igazi boldogság pedig az, hogy a zsámoly tényleg úgy néz ki, ahogy eredetileg elképzeltem és mind a hárman teljesen odavagyunk érte. Lehet ülőke, lábtartó, de még lerakóasztalként is megállja a helyét. Igazi univerzális darab, amely tényleg mindenhol jól mutat! 

20201026_141322.jpg

20201026_141343.jpg

20201026_141336.jpg

20201026_141352.jpg

Az előtte képen még kárpitosan látható, a jól ismert pirosas-bordós, műbőr borítással. Ekkor még kevesen látták volna benne a második képen látható ülőkét:

elotte_utana_1.jpg

Először szépen lefejtettem a műbőrt, aztán jött az alapos csiszolás és utána selyemfényű lakkot kapott:

munkafolyamat.jpg

A szövés nagy munka volt és természetesen Zokni felügyelte a munkafolyamatokat:

20201025_114731.jpg

Ugye, hogy milyen jól mutat?

20201026_141429.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4116259224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása