Saját Otthon Projekt

Varázsoljuk kopott műanyagdíszeinket üveghatásúvá!

Varázsoljuk kopott műanyagdíszeinket üveghatásúvá!

2020. 12. 03. Diamia8

Még a legelső közös karácsonyfadíszeinkből maradt jó pár, amit megtartottam. A műanyag változatok helyett ugyanis az üvegből készült társaikat preferálom és így évről-évre gyarapítottam a gyűjteményem belőlük. Szerintem nem lehet összehasonlítani semmivel, ahogy az üvegdíszeken megcsillan a fény.

A megmaradt díszekkel különféle átalakítási ötleteim születtek már tavaly is, de az idén ez hatványozódott a Covid-19 miatt. Ugyanis kényszerűségből jóval több időt töltünk itthon és mostanra már szinte egy díszgyártó kisiparosként is funkcionálok. Ez egyébként már odáig fajult, hogy még magam sem tudom, hogyan fogom tudni megosztani a blogon a különféle változatokat anélkül, hogy el ne meneküljetek az átalakított gömbök látványától. :D

Mindenesetre az üvegfestéket ki szerettem volna próbálni a kétarcú díszek után úgy, hogy nem belülről, hanem kívülről festem be vele. Az itthon található színek közül egyedül a sötétzöldet találtam kompatibilisnek a tervezett színvilággal, de kevertem hozzá világosításként médium nevezetűt. Direkt ecsettel festettem, hogy olyan csíkos hatású legyen a felület. 

Egy napot hagytam száradni a próbaalanyokat és a végeredmény jobban tetszik, mint amit el tudtam képzelni. Ugyanis gyönyörűen fényes lesz a felülete és úgy csillog, mint az igazi üveg. 

20201108_151551.jpg

20201117_120624.jpg

20201117_120653.jpg

20201108_151600.jpg

20201117_115843.jpg

A gömbök láttán pedig annyira fellelkesültem, hogy rendeltem pár másik színt még és folytattam a kísérletezést. Megmutassam majd azoknak is az eredményét vagy már most unjátok? ;-)

A régebbieket pedig összegyűjtöttem az Instagramos képeimmel, de a linket a leíráshoz is megosztom:

#1 - Krétafestékes  

 

#2 - Harisnyás és régi ruhás változatok: 

 

#3 - Tekeregetős, ragasztós:

 

#4 - Csillámporos:

 

 #5 - Mézeskalácsos hangulatú: 

 

 #6 - Kétarcú változat: 

 

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2016310674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása