Saját Otthon Projekt

Pénztárcakímélő bútorfogantyú jáde ásványból

Pénztárcakímélő bútorfogantyú jáde ásványból

2021. 02. 05. Diamia8

A vendégszobában található könyvespolc eredeti fogantyúi sohasem tetszettek és ráadásul cseppet sem praktikusak. Ugyanis a pici henger alakja miatt nehéz megfogni, ha éppen tele van az ember keze.

Mindig is tervezgettem, hogy majd beszerzek ide sokkal szebbeket. Azonban a 16 ajtóra igencsak úri hóbortnak tűnt a minimum 1200 Ft-os darabáron kínált fogantyúk és ez csak a minimum ár, mert határ a csillagos ég!

Gondolkodtam azon is, hogy kiöntöm fugából és utána festem, majd lakkozom, de ahhoz el kellett volna mennem csavarért és mindig elfelejtettem átugrani a szomszédos szerszámboltba. (no comment)

Már meg is feledkeztem a dolgokról, amikor szembejött velem egy hirdetés, ahol 3 cm-es átmérőjű, csiszolt jáde köveket árultak 100 Ft/db áron. Újratervezés annak szokásos módja szerint elindult és pár percen belül meg is született a nagy ötlet: nem kell csavar, amit úgyis takarni kellene, hogy szép legyen, hanem inkább ráragasztom az eredeti tetejére. 

20210201_111940.jpg

Átnéztem a ragasztókészletemet és megtaláltam a tökéletes alanyt, amely pont javításhoz van és szinte mindent tökéletesen összefog. Ezután megrendeltem a jáde lapokat és alig vártam, hogy megérkezzenek. A hölgy olyan kedves volt, hogy még többet is küldött ezekből a zöldes árnyalatú szépségekből:

20210119_133942.jpg

Leszedtem az összes fogantyút, majd zsírtalanítottam a kövekkel együtt és jöhetett a ragasztás. Egy napig kellett száradni hagyni, hogy tökéletesen megkössön és utána pikk-pakk visszaraktam a helyükre. Most már sokkal egyszerűbb nyitni az ajtókat és odavagyok ezért a visszafogott árnyalatú, mégis egyedi fogantyúkért! Ugye, hogy megérte ennyi pénzért? ;-)

20210201_112026.jpg

20210201_112014.jpg

20210201_112051.jpg

Éppen, hogy csak picit látszik, de pont ezért jön be igazán:

20210201_112129.jpg

20210201_112149.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8316414906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása