Saját Otthon Projekt

Színes falikép – Csináld magad!

Színes falikép – Csináld magad!

2012. 04. 23. Diamia8

 

A múlt héten bemutatott fényképtartót eredetileg máshova terveztük, így az üres falfelületre ki kellett valami dekorációt találnom. Végül megszületett az alábbi egyszerű és olcsó megoldás:
 
 IMG_5173k
 
 
Hozzávalók: 2 darab fakeret, fa pálcikák, többféle akril festék, fényes lakk és ragasztó
 
 
 
Kezdéskor a kereteket lefestettem homokszínűre, mert a sötét falszínhez remekül mutat. Utána a pálcikák végét metszőollóval lecsíptem:
 
 
Majd öt felé elosztottam a pálcikákat és befestettem mindegyiket kétszer. A következő színeket használtam: almazöld, élénk világoszöld, homokszín, világoskék és gyöngyházfényű fehér:
 
 
 
Száradás után kisakkoztam a helyüket a keretben úgy, hogy szépen mutassanak és egyenként a keret aljára ragasztottam a pálcikákat.
 
Hogy egységes legyen a felület kétszer lelakkoztam a pálcikákat és persze a keretet is. Itt száradnak az első lakkozás után:
 
 
 
A kész állapot:
 
 IMG_5164k
 
 
 
 
A kislányom rögtön lecsapott rá és el sem akarta engedni:
 
 
 
 
Az eredeti ötletet itt találjátok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr794468265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása