Saját Otthon Projekt

Az új tálca is megérkezett

Az új tálca is megérkezett

2015. 07. 04. Diamia8

Régóta szerettem volna egy tálcát a konyhába, de nem találtam megfelelőt. Egy egyszerű, de mutatós darabra vágytam és végre találtam egy tökéletes alanyt a H&M Home-ban.

Rögtön meg kellett keresnem a helyét és rövid idő alatt el is foglalta az új otthonát. Ugye, hogy jól mutat?

DSC_0055

DSC_0060

DSC_0056

DSC_0062

DSC_0063

A csíkos gyertyatartókat még tavaly készítettem, a leírását pedig itt találjátok:

http://sajatotthonprojekt.blog.hu/2014/12/03/fessunk_csikos_gyertyatartot_karacsonyra_232

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1512573213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása