Saját Otthon Projekt

Lebegő levelek a legújabb menőség a konyhámban

Lebegő levelek a legújabb menőség a konyhámban

2017. 08. 22. Diamia8

Már egy jó ideje nézegetem az internet világában mindenhol felbukkanó képeket, ahol a igazi növények két üveglap közé vannak szorítva. Egyszerűen olyan, mintha lebegnének a semmiben.

Természetesen nem véletlenül nézegettem olyan nagy érdeklődéssel, hanem valójában roppant módon vágytam egy ilyen képre. Eszembe se jutott, hogy én is meg tudom magamnak csinálni...

Egészen múlt hét hétfőig, amikor reggel fél 7-kor szinte bevillant az agyamba, hogy a tavalyi eukaliptusz koszorúm leveleit anno én egy befőttesüvegbe pakoltam és milyen jól fel tudnám használni egy ilyen kép elkészítéséhez. 

Természetesen még akkor reggel neki is álltam és pikk-pakk el is készült a régóta vágyott kép. Teljesen olyan, mint amiről álmodoztam. Légies, könnyed és jól is mutat a konyhámban! :)

eukaliptusz_kep.jpg

eukaliptusz_kep1.jpg

eukaliptusz_kep2.jpg

Hozzávalók:

  • 2 üveg képkeret
  • szárított növények (nekem eukaliptusz levél volt itthon)
  • cellux

Elkészítése:

1. Szedjünk szét 2 egyforma képkeretet darabokra. Nekem több Jysk-ös darabom van, mait nagyon megbántam már, mert rossz a minőségük és még a falat is megfogják, ha neki támasztom őket. Így cseppet sem sajnáltam a két áldozatot:

eukaliptusz_kep3.jpg

2. Válogassunk ki szép, épségben megszáradt leveleket. Nekem 8 nagyobb darabra esett a választásom:

eukaliptusz_kep4.jpg

3. Helyezzük be az egyik keretbe az egyik üveget és kezdjük el a leveleket szépen egymás alá és mellé rakosgatni.

4. Helyezzük a másik üveglapot rá óvatosan, hogy a levelek ne mozduljanak el. 

5. Az üveglapot és a keretet én minden oldalon jó erősen összecelluxoztam, de arra figyeltem, hogy a cellux ne látszódjon át a másik oldalon. Ez azért annyira tartós, hogy ha nem mozgatod, akkor nem hullik szét a mű, de még ide-oda pakolást is kibír. Egyszerűen imádom!

eukaliptusz_kep5.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr512761616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyutazó 70 2018.08.16. 07:13:39

Valóban,levelekből sok csodás képet,alkotást lehet készíteni. "Csupán" meglátni és megtalálni a megfelelő leveleket!
süti beállítások módosítása