Saját Otthon Projekt

Kedvenc karácsonyi DIY ötleteim a blogról

Kedvenc karácsonyi DIY ötleteim a blogról

2019. 11. 15. Diamia8

Egy 8 éves blog esetében néha megéri nosztalgiázni, mert az elmúlt évek karácsonyi időszakai mindig bővelkedtek a kreatív alkotásaimban. Ilyenkor ugyanis hatványozottan megjön a kedvem esténként bíbelődni és dekorálgatni otthonunkat.

Közhelynek hangzik, de az alkotás, a fotózás és az írás segít a mindennapos stressz levezetésében és segít esténként kikapcsolni a külvilágot. Mindemellett segít ráhangolódni az ünnepre, amely a hosszabb készülődés miatt megtelik izgalmas várakozással. 

Most a közelgő ünnep kapcsán végigfutottam az elmúlt évek bejegyzéseit és megállapítottam, hogy az évek alatt mennyit javultam fotózás terén. Éppen ezért a kedvenceim az elmúlt két év alkotásai, mert végre a fotókon azt tudtam visszaadni, amit egyébként élőben is láttam. 

Arra gondoltam, hogy még abszolút időben vagyunk és ha most mutatom meg a karácsony témában a kedvenceimet, akkor még Ti is bőven neki tudtok állni az esti kreatívkodásnak, hogy az ünnepekig elkészüljetek vele. Elég sok bejegyzésről beszélünk, így megpróbáltam kicsit csoportosítani a kedvenceimet. 

Elsőként azokat osztom meg, amelyek személyes kedvenceim, de a képekre kattintva az eredeti bejegyzést is el tudjátok olvasni:

#1 Geometrikus óriás díszek

Habár nekem a kedvenceim voltak az Edinas Paper arany gyémántok, a Férjem csöppet sem rajongott értük, mert szerinte túlságosan is belógtak. Nekem pedig pont azért tetszettek annyira... :)

A díszek egyébként megvannak, de idén biztosan nem kerülnek fel. A képeket ellenben nagyon jó újranézni

geometrikus_disz_1.jpg

geometrikus_disz2_1.jpg

#2 Végre lett igazi girlandom!

Nem is tudom, hogy mennyi ideje álmodoztam egy igazi girlandról és tavaly végre valóra vált az álmom! Természetesen ez az idén is fel fog kerülni, de már kap világítást is! Sajnos tavaly már csak karácsony után érkezett meg hozzá Kínából...

karacsony_girland1_1.jpg

karacsony_girland2_1.jpg

#3 Fekete-fehér papírdíszek

Tavaly ezekkel bíbelődtem a legtöbbet, de szerintem megérte:

karacsonyi_papirgombok_1.jpg

karacsonyi_papirgombok2_1.jpg

#4 Díszek a természet kincseivel

Igazán költségtakarékos dekoráció, amely azonban sajnos nem annyira tartós. Biztosan tartósabb műanyag növényekkel, de én még mindig tartok tőlük.

karacsonyi_gombok2_1.jpg

karacsonyi_gombok3_1.jpg

#5 Csillagok, csillagok

A csillag és vele együtt a csillogás szintén kötelező eleme a karácsonynak. Nem is maradhatott ki nálunk sem a dekorációból:

csillagok_csillagok3_1.jpg

csillagok_csillagok56_1.jpg

csillagok_csillagok_1.jpg

#6 Adventi gyertyatartó bronz díszekkel

3 éve mindent bronzra fújtam és nem bántam meg. Csak tudnám, hogy hova tettem ezeket a számokat!!! 

adventi_koszoru_helyett.jpg

adventi_koszoru_helyett2_600x429.jpg

A nosztalgiázást ezzel a bejegyzéssel még nem zártam le, de már készülnek az idei alkotások is. Ott jelenleg a fotózás a szűk keresztmetszet, de ami késik, arra várni kell! :)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8215306528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása